Tuesday, August 25, 2009

Perkenalkan Muhammad Aiman Hadif








Haaa.. ni le tujuan aku wat blog. Aku saje nak update gambo heroku yang ke 3. Namanya Muhammad Aiman Hadif. D lahirkan pada 090609 tepat jam 1213 am @ Hospital Putrajaya. Berat masa tuh 3.36kg & tinggi 49cm. AlHamdulillah kelahiran kali nie pun senang macam abg2nya jugak. "Ya Allah, aku bersyukur kepadaMu kerana memudahkan kelahiran bayiku". Gambo paling bawah yang die tengah duk "best" tuh sebenarnya dalam setengah jam selepas kelahirannya. Masa ni aku dalam labour room lagi. Kuasa Tuhan, kan.. baru je kuar dah pandai isap susu. Gambo yang kedua dari bawah tuh masa aku kat wad esok paginya. boring2 aku snap le gambo. pahtu hp laks abis bateri. aduss... Gambo yang kena bedung tuh laks ari kedua. masa nih dah kat umah aku. mak mertua aku yang bungkuskan. dah macam lepat pisang mama tengok. Gambo pakai cap tuh laks masa kitaorang dah nak balik kampung.

2 comments: