Wednesday, August 26, 2009

sebulan umurku

Isk.. isk.. kesian anak mama sorang nih.. nak mintak dukung tak boleh.. tengok le muka kesian si Akma Harith nih.. maaf sayang.. mama tetap sayang anak mama nih.. gambo Akma Harith masa duk menunggu aku bersiap nak g klinik..


Pejam celik.. pejam celik dah sebulan rupanya umur Aiman Hadif nih.. gambo nih masa aku menunggu adik aku panaskan enjin kereta nak g klinik untuk cucuk yang sebulan punya.. saje je le mamanya lak yang lebih2 posing.. muka aku pun dah tembam rupanya sekarang nih.. heheheh..


Tadi timbang Aiman. Rupanya dah 4.6kg. Patut le bile pegang terasa gaks le lenguhnya tangan aku nih.. AlHamdulillah anak mama sihat. Berkat minum susu ibu.. Elok laks tido.. Tadi masa kena cucuk bukan main kuatnya suara dier nih.. sib baik tak runtuh klinik tuh.. wat malu jer adik nih..





1 comment:

  1. muka Akma dah cam muka Afif lak.....yer ler adik beradik kan....ehehhe

    ReplyDelete