Wednesday, July 6, 2011

Buggy baru Adlan..

Yes.. masa untuk kluar.. biasa ler.. kitaorang nih konon nak kluar awal.. awal tak awal pun petang jugak ler.. Ari nih siap awal2 sikit.. pah solat asar terus je kluar.. kemana?????? jauhhhhhhhh sesangat.. TESCO Puchong jer.. xpe ler.. atleast leh gak releasekan tensen duk layan ank2 yg kalu duk umh suke bising.. naik pening kepala aku..  

Haaa.. ni le yang aku idam2kan untuk anak aku.. Adlan.. dah lama nak crai buggy.. sebelum ke Langkawi lagi.. lastly pah balik dari Langkawi baru dapat beli.. SWEET CHERRY.. harga boleh tahan.. tu yang aku terus sambar tuh.. coz sebelum beli nih aku dah survey kat internet.. harga yang nih lagi murah dari yang biasa aku tengok.. seronok sgt aku.. cam le aku yg nak naik, kan.. Adlan pun bukan tau pape jugak lagi pun.. hehehhe.. tapi.. ni gambo petang esoknya dah..

No comments:

Post a Comment