Friday, October 7, 2011

seminggu suda..

pejam celik, pejam celik dah seminggu aku kat tempat baru.. TM R&D... so far kat sini ok ler.. walaupun orang2 kat sini masih blom aku kenal sepenuhnya.. ala.. abaikan le sume tuh.. yang penting aku hepi.. umah dekat.. 15 min naik moto da sampai.. balik kul 530, sblm kul 6 da sampai.. leh tengok muka anak2.. ilang penat kerja.. ni pun tengah tunggu masa nk balik je nih... heheheehe.. lg 3 min kul 530.. 

Bos AlHamdulillah nampak ok.. arap2 ok le sampai bile2 yer.. atleast memahami ok ler, kan.. maklum ler.. aku nih kan ramai anak.. ari nih pun cam ngantuk2.. tahan je ler.. coz semalam 2 ankku Afif & Aiman terkena muntah2 laks.. kul 12 lebih baru bawak g klinik coz nampak da lembik ssgt.. tido kul brape pun da x sedar.. sib tempat keje dekat, atleast bangun lmbt pun xde le hal sangat..

apa lagi yang dicerita, yer.. da tepu nih.. maklum le dah lama x update blog.. hehehhehe.. pape pun untuk minggu nih aku enjoy..

1 comment: