Monday, April 2, 2012

AlHamdulillah..

AlHamdulillah.. itu le perkataan yang paling ku rasa sesuai untuk hari ini.. kenapa yer.. 1st.. hari nih genap 11 tahun aku "berjasa" & bekerja untuk TM.. wops.. walaupun awal October aku dah pindah ke TM Research & Development, tapi still ader TM, kan.. coz anak syarikat TM je pun.. so, ding dong ding dong pun masih TM.. 
isk..isk.. dah 11 tahun yer.. jap je kan.. AlHamdulillah.. atleast aku masih diber kesihatan & kesempurnaan olehNya dalam menjalankan rutin harian.. Terima kasih ya Allah atas nikmat yang Engkau kurniakan ini...

2nd kenapa yer.. wops.. ari nih report duty untuk pangkat baru.. (actually xde pangkat baru pun.. tp.. bile duk sini kira kenaikan pangkat jugak ler..) coz masa join sini, post sini rendah dari post aku masa kat TM.. tapi.. disebabkan aku yang terlalu inginkan tempat kerja yang dekat dengan rumah.. aku terima jer.. walaupun post rendah, tapi.... ALHamdulillah.. atleast gaji & sume benefit sama ngan yang aku dah dapat kt TM.. siap ader kenaikan dr gaji asal lagi.. pape pun syukur kehadrat Ilahi atas kurniaan tersebut.. Seronok tak terhingga.. baru 6 bulan keje kat sini.. 

wops! ari nih aku tumpang gembira atas besday kawan aku.. Lyeana.. moga panjang umur, murah rezeki serta bahagia dunia akhirat bersama insan tersayang.. pape pun enjoyzzzzzzzzzzzzzzzz..

Semoga hari-hari yang mendatang juga lebih bermakna buatku sekeluarga..

 

1 comment:

  1. tahniah atas kenaikan pangkat n gaji

    boleh la belanja kawan-kawan ... kan? kan? kan?

    ReplyDelete