Thursday, October 22, 2009

Besday Kak Sham


Pada 13 Oct ari tuh besday Kak Sham yang ke..... (ehem..ehem.. tuan empunya mintak dirahsiakan..) party nih pun sebenarnya Watie yang rancangkan.. aku pun x tau pape.. cuma tau2 Watie cakap ader makanan.. heheeh.. takpe ler.. aku ikut jer.. yang penting semalam, yakni 12 Oct tuh aku dah blanjer Kak Sham makan Mc D...

Si Asmaa lak sponsor kek Secret Recipe... mesti korang heran kenapa kek untuk aku ngan Watie pun ader.. sebenarnya masa besday aku ari tuh, aku dalam pantang.. kononnya si Asmaa ni bayo utang ler.. heheheh.. jgn maree ye Asmaa.. nanti leh le blanjer akak kek lagi yer..

Kek yang besar tuh laks dari unit Kak Sham sendiri yakni Dynamic Pricing.. saje je ler.. kami le yang tumpang tuah.. leh gaks rasa kek buah.. best woooo.. antara koleksi gambo ms party Kak Sham.. enjoy2 le diri kalian..

4 comments:

  1. waa..untung ler org tu, besday dah lps pun ada gak wat celeration..

    Bestnya kalu satu opis satu kepala kan..kan..

    ReplyDelete
  2. tu ler.. mmg best.. jom le join sini.. heheheh

    ReplyDelete
  3. Kawan 'Ganu tak join ke....tak berapa nak nampak le dalam gambar tu?Emmm...dah lama tak makan kek SC...

    ReplyDelete
  4. Seronoknya dapat kumpul ramai2. Dapat makan lagik!!

    ReplyDelete