Thursday, October 8, 2009

1st rayer..




Ni adalah sedikit sebanyak gambo raya yang dapat aku snap dari hp aku.. tu yang gambo blur semacam jer tuh.. maklum le hp pun dah agak2 rosak jugak ler.. tapi.. semangat raya punya pasal.. takpe ler.. aku snap je ler.. gambo aku n family takde.. coz adat beraya kat Lenggong, Perak (my MIL punya house ler).. kaum lelaki pah solat raya akan terus beraya dari rumah ke satu rumah dalam satu kampung tuh.. pahtu baru le leh duk umah.. tunggu punya tunggu hubby aku balik pun dah tengahari.. Akma masa tuh pun dah hilang baju rayanya.. so, xde le gambo aku & family.. buat penat je aku g cari baju sedondon.. konon tema tahun nih purple. :(
Tu gambo Afif & Akma ngan sepupu sepapatnya.. tapi.. yang best Aiman ler.. org duk bising pun elok je die tido.. pape je le adik oiiiiii..

2 comments:

  1. pepel kaler..cantik!..syg kan..xdpt nak snap satu family..ko mmg marveles la..leh ada anak smpi 3 hero..tabik spring!!

    ReplyDelete
  2. amboi syima.. camne nak wat.. dah rezeki anak lelaki. kalu leh nak gak baby girl cam awak tuh.. cute jer..

    ReplyDelete