Thursday, October 8, 2009

Raya @ Ganu kiter

Semalam, yakni raya ke 3 kami bertolak balik ke kampungku, Marang, Terengganu. Alangkah seronoknya.. leh jumpa sedara mara kat sana.. kami tak lalu ikut h'way Grik coz kami dah tau penyakit lalu ikut Kelantan nih.. mesti jem tahap cipan punya.. bukan aper.. pengalaman 2 tahun lalu ikut situ memang sakit.
kali ni kami masuk ikut Simpang Pulai, then naik Cameron Highlands and turun kat Gua Musang. Pah Gua Musang kami ikut Felda Aring terus tembus ikut Kenyir. dari Kenyir terus kami amik jalan dari Hulu Terengganu ke Marang. AlHamdulillah perjalanan mengambil masa dalam 8 jam. Kami bertolak kul 12 lebih, sampai umahku kul 7.30pm.
Anak2 dalam perjalanan pun AlHamdulillah.. takde ler meragam.. Afif ngan Akma biasa ler.. kadang2 menjerit gaks aku kat dieorang nih.. si Along le yg suka kaco si Angah. sabo je le aku nih.. Gambo takde coz baru aku pegang hp nak snap gambo, Afif sibuk amik. gambo yg dia amik ntah pape jer. so, xde le aku nak letak kat sini. antara gambo yg Afif snap.




Ni laks masa raya ke 4 kat umah mak sedaraku. ni gambo mama wit 3 heroes. tengok le telatah anak2ku ini.


No comments:

Post a Comment