Thursday, May 20, 2010

Aiman oh Aiman.. makin nakal yer..

Kali nih nak citer pasal anak2 ku laks.. Akma Harith 2 thn lebih.. mulutnya ya Allah, cam bertih jagung.. pok pek..pok pek.. asik duk bercakap jer.. ape yang ALONG ckp, die pun ckp.. kekadang aku kena pasang 2 telinga sekaligus.. ye ler.. belah kanan ALONG bercakap.. belah kiri laks ANGAH.. sib baik ACHIK (baby) lum pandai cakap sangat.. kalu tak, mana le aku nak cari 1 telinga lagi..

Ni time malam pah minggu.. ALONG dah tido.. ala.. jap2 agi (tgh mlm sikit) nt mst bangun balik.. ni le 1 lagi tebiat anak2 aku yg susoh bebenor nak tido.. baik AFIF, AKMA mahupun AIMAN.. tahan sgt bijik mata.. (aku x salahkan ank aku gaks... coz aku pun dr bujang susah tido... wops! mak aku citer, aku baby pun camtuh gaks.. susah tido.. mak aku kata "tu ler.. mata tuh bulat sgt".. hehehhe.. bulat sgt ke mata aku nih.. tp.. penah le dulu cikgu sekolah rendah aku.. Mr. Lai selalu panggil aku ngan PUTERI MATA BULAT.. glemer jap..)

wops! melalut laks aku.. xpe ler.. aku stop dulu.. tengok le aksi AKMA HARITh & AIMAN HADIF yang makin lasak n nakal.. SOOOO CUTE...

1 comment:

  1. org teringat kenangan bujang2 dulu...upsss silap i bujang lg... hahahah
    sebab tue kot anak2 buah org ni payah nak tdo...

    tgklah mama dia sapa...keh keh keh...

    ReplyDelete