Wednesday, May 12, 2010

Kuih gula hangus

Last week ari Sabtu aku saje je le try buat kuih gula hangus coz sebelum nih aku asik duk suruh cousin aku kat kajang je yang buat.. so, aku nekad le buat sendiri coz anak aku Aiman & Akma suka sangat kuih nih..

Wops! sebelum tuh, aku sebenarnya baru beli kuali penutup besar, mmg untuk mengukus jugak pun.. aku beli nih pun semata2 nak buah kuih ni ler.. tu yang tak sabo nak mencuba tuh..

So far jadi ler.. cuma aku rasa pahit sikit.. laki aku pun cakap camtuh.. tapi.. dalam duk pahit2 tuh, laki aku da bedal sampai 1 loyang setengah ler.. tu ada lagi kat umah setengah loyang kecik.. kira best le tuh kot.. sampai hubby leh mkn byk tuh... Tapi.. Aiman taknak.. sedeynya mama masak penat2 Aiman xnak makan.. xper.. nanti mama cuba buat yang lain laks.. mama akan improvekan kuih gula hangus mama tuh..

Gambo lupa le nak amik.. xper.. nanti dah jadi betul2 aku tunjuk kat korang.. then aku da tau, kalu korang nak mai umah aku pun, aku leh sediakan kuih nih utk korang.. hehehehehe.. hingga jumpa lagi..

No comments:

Post a Comment