Friday, May 21, 2010

Jalan2 @ D' Alamanda, Putrajaya

15/5... Nak g mana yer.. Esok cousin da nak balik.. tak kuar g memana lagi nih.. kesian kat cousin coz asik berkurung jer.. konon pah solat zohor terus nak kuar.. tapi.. Akma tido le pulak... nak kejut karang cam kesian.. nanti tak puas tido mengamuk laks.. so, terpaksa le tunggu die bangun.. aku da standby bersiap.. atleast die bangun leh mandikan die jer.. tunggu punya tunggu kat kul 4 baru bangun.. terus mandikan Akma Harith, pakaikan baju & kuar..

G amik adik aku kat MARDI Serdang laks.. coz ari nih die leh kuar tapi takleh tido umah aku.. Aku kuar ngan adik lelaki aku.. hubby aku??? biasa ler.. susah kalu nak bawak berjalan.. xpe ler.. abaikan psl hubby aku tuh.. pah amik adik aku, masih x tau lagi nak kemana.. tetiba lalu depan Alamanda, terus je.."kita g Alamanda je ler.. heheheh"..

Saje je le bawak dieorang tuh makan Pizza.. abiskan masa coz xtau nak kemana.. plk tuh adik aku (tkg bwk kete) nk kena anto kwnnya naik bas plk.. tengok le ragam anak2 aku semasa di sana.. ENJOYYYYYY..



4 comments:

  1. aiman ikut muke sape eh?tak gaye pon muke along dan angah die

    ReplyDelete
  2. hahahahah.. ye ker.. muka mama die le kot..

    ReplyDelete
  3. salam kenal mama 3 heroes.... suke tegok fieza yg tetap menten walopon dh ada 3 heroes... hehehe.. penat urus anak3 ker.. meh share petua... jemput ke blog izza yer.. =)

    ReplyDelete
  4. Salam Izz, penat mmg penat, tp t'jwb.. kamu pun masih kurus juga, kan.. so, xde le petua.. heheheh

    ReplyDelete